Walkfit Review By Jorge

(Edited By Reviewer)
Pain Relief
Comfort
Value
Ease of Use
Durability
Overall

By Jorge from Trujillo Alto, PR On 01/10/2022

Verified Buyer! Purchased 2 Months Ago

Never got my WalkFit

I ordered a new set of WalkFit for more than a month, and I never received them.

Did you purchase this for yourself or as a gift?Myself

Are you Satisfied overall with this product? No

Would you recommend this to a friend? No

Merchant response for this review:

Hi Jorge, Thanks for the review. :-) We are sorry you haven’t received your order. Per the post office tracking number 9405511205980806154627, it was marked “return to sender” on 12/7 due to insufficient address. It appears that when you called Customer Service the agent didn’t read the complete tracking history as they told you there was a delay in delivering it. However, it was not on its way to you, but back to us. We apologize for the confusion. You were refunded $9.95 on 12/12 and we refunded the balance of $19.95 for a full refund of $29.90. Please let us know if you have any questions or concerns. 1-877-264-9243 Our Customer Support Hours are: Monday through Friday 7 AM to 4 PM PT Saturday 7 AM to 3 PM PT